1. SUP1 ostjal (Ostja) on õigus asjast põhjust avaldamata loobuda, kui seda ei ole kasutatud, kahjustatud ega selle välimust oluliselt muudetud, see tähendab, et asja või selle pakendi välimuses on tehtud 14 (neljateistkümne) päeva jooksul vaid muudatused, mis on vajalikud saadud kauba kontrollimiseks. Ostja peab seda õigust kasutama vastutustundlikult ja tagastama toote selle originaalpakendis, samuti tagastama kõik toote osad. Toote tagastamise kulud kannab ostja.

2. Müüja poolt määratud erijuhtudel võib kvaliteetset kaupa tagastada pikema perioodi jooksul.

3. Pärast kauba tagastamist vastutab ostja kauba väärtuse mistahes vähenemise eest, mis on tingitud toimingutest, mis ei ole vajalikud kauba olemuse, omaduste ja toimivuse kindlakstegemiseks.

4. Kauba saab tagastada müüja kesklattu aadressil Kulių g.34, Mardosų k., LT-90103, Plungės raj.

5. Kesklattu tagastamise asemel võib ostja kvaliteetse kauba tagastada kulleriga omal kulul. Kauba tagastamisel kulleriga tuleb ostjal täita vabas vormis päring, mis tuleb saata e-postiga. E-post info@sup-shop.ee, samuti tuleb see lisada saadetisele. Tagastatav kaup tuleb toimetada kulleriga järgmisele aadressile: UAB "Baidarių centras", Kulių g.34, Mardosų k., LT-90103, Plungės raj.

6. Pärast tagastatava kauba kättesaamist ja selle kvaliteedi hindamist kohustub müüja 14 päeva jooksul kauba tagastamisest tagastama ostjale kauba ja selle tarne eest tasutud raha. Kui tagastatakse ainult osa kaubast, tagastatakse transpordikulud ainult juhul, kui sama tellimuse ülejäänud kaupade eest, kui neid ostetakse ainult koos tagastatud kaubaga ja ainult mahus, võetakse madalam hind kui tagastatud kaupade suhtes kohaldatav hind. Kui valiti müüja pakutust erinev tarneviis, mis toob kaasa ebaproportsionaalse või suurema kulu, ei vastuta müüja selliste kulude katmise eest.

7. Kaup tuleb tagastada originaalpakendis (koos juhendi ja garantiikaardiga, kui see oli kaubaga kaasas). Tagastamisel tuleb esitada käibemaksuarve ja tellimuse number.

8. Ostja vastutab tagastatava kauba komplekteerimise eest. Kui kaup on puudulik, ei võta müüja tagastatavat kaupa vastu.

9. Ostja õigus tagastada veebipoest ostetud kvaliteetne kaup ei kehti:

9.1. Lepingutele kauba kohta, mis on toodetud vastavalt tarbija konkreetsetele juhistele ja isiklikele valikutele, samuti kauba kohta, mis on selgelt kohandatud tarbija isiklikele vajadustele;

9.2. kiiresti riknevate või lühiajalise säilivusega kaupade lepingud;

9.3. lepingud pakendatud kauba kohta, mis on pärast tarnimist lahti pakitud ja mis ei ole tervise või hügieeni kaalutlustel tagastamiskõlblikud;

9.4. lepingud kaupade kohta, mis pärast tarnimist on olemuslikult segunenud teiste kaupadega;

9.5. lepingud pakendatud video- või helisalvestiste või pakendatud tarkvara kohta, kui need on peale tarnet lahti pakitud;

9.6. lepingud ajalehtede, perioodika või ajakirjade tarnimiseks, välja arvatud selliste väljaannete tellimine.

10. Juriidilisel isikul (ettevõtjal) ei ole õigust kauglepingust 14 (neljateistkümne) päeva jooksul põhjust avaldamata taganeda.