1. Tootepildid on illustratiivsed ja originaaltooted võivad kujutatutest erineda. Järgmisi fotosid saa kasutada nõuete põhjendamiseks. Kaup loetakse kvaliteetseks, kui see vastab e-poes toodud näitele, mudelile või kirjeldusele.
2. Kui tarnitud toode ei vasta kvaliteedinõuetele, võib ostja võtta müüjaga ühendust e-posti teel. E-post info@sup-shop.ee
3. Väidetavalt defektsed kaubad esitatakse esmalt müüja müügijärgsele teenindusele alles siis, kui ostja taotluses defektsete kaupade kohta on kindlaks tehtud, et toode on defektne.
4. Kaubad saadetakse müügijärgsetesse teeninduskeskustesse, mis võivad asuda mõnes teises EL riigis. Sel juhul võtab kauba garantiiteenindus olenevalt kauba iseloomust aega vahemikus 14 kuni 70 (neliteist kuni seitsekümmend) kalendripäeva. Rõhutame, et kõigil juhtudel on meie eesmärk viia garantiiprotsess lõpule võimalikult lühikese aja jooksul.
5. Tootja garantiikohustused kehtivad ainult juhul, kui toote kasutamise tingimusi ei rikuta. Ostja peab enne toote kasutamist hoolikalt kasutusjuhendi läbi lugema, juhul, kui see on olemas.
6. Kaupu, mida müüjalt ei ole võetud ja garantiihoolduseks üle antud, hoitakse 3 (kolm) kuud. See tähtaeg arvestatakse momendist, kui Ostjat teavitatakse esmakordselt tema kontaktandmete (telefon, e-post jne) kaudu, et Ostja võib toote tagastada pärast tagastamist müügijärgsest teenindusest. Kui ostja ei tule kaubale ettenähtud tähtaja jooksul järele, on müüjal õigus toote hoiustamine lõpetada ning toode võidakse utiliseerida. Sel juhul ei vastuta müüja vastuvõtmata tootesse jäänud ostjaga seotud teabe ega muu kahju eest, mida ostja toote hävimise tõttu kannab.
7. Müüja poolt antav kvaliteedigarantii ei piira ostja (tarbija) õigusaktidega sätestatud õigusi, mis on seotud ebakvaliteetse toote või teenuse ostuga. Kauba kvaliteeti, tagastamist ja muid müügitingimusi puudutavad vaidlused lahendatakse tingimustes sätestatud korras ja siseriikliku õiguse kohaselt.
8. Vastame hea meelega kõikidele teie küsimustele meili teel info@sup-shop.ee ja telefonil +37060707666.
9. Pretensioone või kaebusi meie e-poest ostetud toote või teenuse kohta saab esitada veebipõhise tarbijavaidluste lahendamise platvormi kaudu – https://ec.europa.eu/odr/.
10. Defektne või mittekomplektne toode
10.1. Ostja, kes soovib esitada pretensiooni defektse või mittekomplektse toote kohta, saab seda teha e-posti aadressil info@sup-shop.ee.
10.2. Pretensiooni esitamisel peab ostja esitama järgmised andmed:
10.2.1. Toote tellimuse number;
10.2.2. Info toote defektsete või puuduvate osade kohta;
10.2.3. Muud tõendid, näiteks foto tootest, foto defekti asukohast (kui tootel on mehaanilised kahjustused, mida on võimalik pildistada), foto toote pakendist jne.
10.3. Pretensiooni esitamisel peab ostja märkima, millist lahendust ta oma pretensioonile soovib:
10.3.1. Defektse toote asendamist kvaliteetsega;
10.3.2. Mittetäielike toodete täiendamist puuduvate osadega;
10.3.3. Toote hinna alandamist;
10.3.4. Raha tagastamise taotlemist.
10.4. Vastus antakse 14 (neljateist) päeva jooksul pärast pretensiooni läbivaatamist. Raha tagastamise korral hüvitab müüja ostjale kauba ja selle kohaletoimetamise kulud. Kui tagastatakse ainult osa kaubast, tagastatakse transpordikulud ainult juhul, kui sama tellimuse ülejäänud kaupade eest, kui neid ostetakse ainult koos tagastatud kaubaga ja ainult mahus, võetakse madalam hind kui tagastatud kaupade suhtes kohaldatav hind. Toote tagastamise kulud kannab ostja.
11. Defektne pakk
11.1. Saadetise kullerilt vastuvõtmisel kontrolli selle kvaliteeti. Kui märkad, et midagi on valesti:
11.1.1. informeeri kullerit, kes saadetise kohale toimetas;
11.1.2. märgi saadetise saatedokumenti, et pakend on kahjustatud, ja täida koos kulleriga pakendi kahjustuse akt;
11.1.3. kontrolli pakis olevaid tooteid ja kahjustuste korral dokumenteeri kahjustused fotodel. Fotod on vajalikud kauba tagastamiseks;
11.1.4. kui pakk on terve, ei pea kuller kaupa kontrollima. Kui võtad saadetise vastu ja allkirjastad dokumendid, arvestatakse, et saadetis oli heas korras.